Thursday 21 December 2017

Binarny opcje wskaźnik oprogramowanie house


Przede wszystkim Pozwól, że się przedstawię. Nazywam się Alex. Jestem handlowcem i twórcą oprogramowania. Wiele lat temu znalazłem lukratywny sposób na zarabianie pieniędzy z komfortu mojego domu. Zostałem wprowadzony do świata handlu prawami binarnymi. Przede wszystkim było to dla mnie takie hobby. Prowadziłem firmę zajmującą się tworzeniem oprogramowania, a moim głównym źródłem dochodów były zamówienia, które otrzymałem w celu kodowania różnego rodzaju oprogramowania, które w ogóle nie było związane z rynkami finansowymi. Ostatnio zacząłem uczyć się świata obrotu na rynku finansowym i uznałem, że opcje binarne są najprostszym i najbardziej dogodnym sposobem na handel. Po ogromnej ilości bezsennych nocy w końcu udało mi się znaleźć sposób analizy rynku, który wypracował dla mnie tak, jak chciałem. Cieszę się, że znalazłem coś, co działało, ale miałem też jakiś problem. Podczas handlu, moje wykresy były zwykle zapełnione licznymi wskaźnikami. Jeśli już próbowałeś handlu, jestem pewny, że rozumiesz mnie, jak się czuje, kiedy musisz obserwować kilkanaście wskaźników na listach przebojów. Właściwie nie jest źle, gdy masz wiele wskaźników. Problem polega na tym, jak interpretujesz to, co ci pokazują. Zazwyczaj nie jest to łatwe zadanie, ponieważ często wskaźniki prowadzą do zamieszania, a nie do właściwej decyzji. Następnie pracowałem bardziej, wybierając metodę i wskaźniki handlu, które zapewniły mi najlepsze wyniki. Nie mówię o ogromnych zwycięzcach w ciągu nocy. Mówię o konsekwentnych długoterminowych wynikach. To jest to, czego potrzebuję. Jasno zrozumiałem, że prawdziwe pieniądze zarabiały krok po kroku w cichym tempie, a nie przez nocny sukces. Uwierz mi, to jest prawda, którą odniosłaś pomyślna firma handlowa. Podczas handlu musisz być zdyscyplinowany i poświęcony metodzie handlowej. A w celu poświęcenia się jakiejś sprawie, powinieneś czuć się komfortowo podczas pracy z nią. Zawsze wolę robić rzeczy proste. Rozumiałem, że nie potrzebuję używać szeregu wskaźników, łatwiej będzie handlować, przede wszystkim psychologicznie. Na szczęście byłem także programistą, a nie handlowcem. Postanowiłem więc umieścić swoją strategię i wskaźniki w kawałku oprogramowania, które powinno dostarczyć mi wyraźnych sygnałów. Nie chciałem siedzieć przed wykresami oglądając kilkanaście wskaźników, aby nie przegapić wejścia. Irsquove umieścił w kodzie swoją najlepszą wiedzę i najlepsze wskaźniki handlowe, w tym te, które zaprojektowałem specjalnie dla mojego własnego handlu i nigdy nie udostępniałem ich do użytku publicznego. Nawiasem mówiąc, kiedykolwiek pomyślałeś o tym, jak dobra strategia powinna wyglądać, mam na myśli to, co jest dla ciebie dobrą strategią. Co to znaczy mieć dobrą i rzetelną metodę obrotu? Każda osoba może mieć własne rozumienie sprawy ale jestem pewna, że ​​we wszystkich odpowiedziach będzie jedna rzecz. Podmioty typu binary options poszukują wiarygodnej strategii, która konsekwentnie zwiększy swoje fundusze. Uwierz mi, jeśli szukasz strategii, która wygrywa każde z twoich transakcji, prawdopodobnie nigdy Cię nie spotkasz. Jest tak wiele rzeczy wpływających na zachowania rynku, więc nawet bardzo utalentowany przedsiębiorca lub super oprogramowanie po prostu nie może przewidzieć ich wszystkich. Powinieneś przestać polować na strategię, która powinna przynieść Ci tylko zwycięskie rzemiosła. To jest droga do nikąd. Co więcej, bardzo często można spotkać sprzedawców w sieci, oferując 90-procentową wygraną przy sprzedaży systemów obrotu. Nie wierz w to. Albo wolałbym powiedzieć, że powinieneś zrozumieć takie roszczenia w nieco inny sposób. Czasami można spotkać nawet 100 zwycięzców jednego dnia, ale możesz stracić cały dzień. Taki system pomoże Ci uwierzyć, że nie. Potrzebujesz stabilnych wyników. Nie potrzebujesz 100 lub 90 wygrać, aby zarobić żywe transakcje. Właściwie wszystko czego potrzebujesz to posiadanie długoterminowych stabilnych wyników wygranych 70-80. Jest to bardzo dobry stosunek, który umożliwi Ci osiągnięcie spójnego zysku przez miesiąc i rok po roku. Większość dobrych systemów daje Ci 60 wygranych, co nie wystarczy do uzyskania spójnych zwrotów. To dlatego, że zazwyczaj handlowcy używają ryzykownych technik, takich jak Martingale, gdy muszą ponieść podwójne lub potrójne początkowy udział po utracie tych strat. Jest to zbyt niebezpieczne i nie jest dobrym sposobem na handel, jeśli chcesz pozostać w tym biznesie przez długi czas. Co więcej, niemal każdy system sprawia, że ​​pracujesz z wieloma wskaźnikami w tym samym czasie, czasami wykresy są przeciążone wskaźnikami, dzięki czemu można nawet zobaczyć świece. Jak wspomniano powyżej, takie rzeczy prowadzą do nieporozumień i obniżają stawkę wygraną oraz wpływają negatywnie na handel. Za pomocą mojego oprogramowania można mieć stabilną, długoterminową wygraną w wysokości 70-80 wygrać w transakcjach opcji binarnych. Więc co dokładnie trzeba, aby mieć przewagę nad brokerem opcji binarnych. Często wspomniałem słowo ldquolong-termrdquo kilka razy. Widzicie bardzo często, gdy ludzie widzą reklamę, jak ldquo90, dokładne opcje binarne systemrdquo, zazwyczaj chcą to spróbować. Właściwie to znalazłem większość newbie handlowców zawsze polujących na taką wysoką wygraną. Po prostu chcę ci powiedzieć prostą, ale jeszcze bardzo ważną prawdę o wszystkich takich systemach handlowych ldquosuperdquo lub ldquohighly dokładnych wskaźnikach, których reklamy można zobaczyć w internecie. Podczas testowania jakiegokolwiek systemu, moja lub ktoś z elsersquos zawsze musisz zrozumieć, jak mierzy się rzeczywistą dokładność. Musisz handlować co najmniej 100 transakcji, aby zobaczyć prawdziwą dokładność systemu handlowego. Opracowując metodę testowałem ją również dokładnie dostosowując ją i doskonaląc. To dlatego zawsze mówię, że długoterminowe wyniki są naprawdę ważne. Tylko długoterminowe wyniki mogą przynieść Ci dobrobyt w twoje życie. Tylko długoterminowe wyniki mogą przekształcić cię od początkującego przedsiębiorcy do profesjonalnego inwestora. I oto dlaczego nie daję i nigdy nie dałem żadnych obietnic o bardzo wysokich stawkach wygranych lub gwarancjach sukcesu w ciągu nocy, ponieważ nie chcę powiedzieć zwykłego pucharu marketingowego tutaj. Moim celem jest pokazanie, jak naprawdę to się dzieje w tej branży. Próbowałem wielu strategii dostępnych do kupienia lub za darmo w internecie. Większość z nich dała mi nie więcej niż 50-55. Hej, to jest jak klapka monety. Były systemy, które działały gorsze, których nie można w ogóle używać. Itrsquos bardzo ważne, aby zrozumieć, jak działa rynek, jak działa cena. Istnieją tysiące różnych wskaźników, ale można ich używać wszystkich, prawda Oczywiście, że możemy to zrobić. Jeśli chcesz stworzyć naprawdę dobrą strategię pracy, powinieneś zrozumieć rynek, jego mocne i słabe strony. Powinieneś spróbować zrozumieć zasady setek różnych wskaźników i wybrać tylko te, które reprezentują zachowania marketrsquos w większości prawdziwych stopni. Lub możesz zaprojektować własne, jeśli potrzebujesz, aby wypełnić braki w strategii. Używając wskaźników nigdy nie byłam w pełni zadowolona z tego, w jaki sposób wskaźniki pokazały mi, co się dzieje na rynku. Postanowiłem więc wprowadzić pewne zmiany do niektórych wskaźników i zaprojektować własne, które w rezultacie stały się częścią mojej pełnej metody. Po sprawdzeniu ogromnej liczby wskaźników i strategii, zrobiłem moją strategię, aby rozwijać się, a także zastanawiam się, jak urodziła się Binary Options Beast. Jak powiedziałem wcześniej, istnieją tysiące różnych strategii na rynku i zazwyczaj większość z nich jest zbyt skomplikowana, aby zastosować. Niektórzy handlowcy uważają, że jeśli mają wiele wskaźników na swoich wykresach, będą mogli lepiej prowadzić handel. To nie prawda. Rzeczywistość jest inna Im więcej wskaźników masz na Twojej mapie, tym trudniej będzie handlować. Dlaczego prowadzi do zamieszania. Będzie trudniej widzieć prawdziwy obraz rynku, ponieważ wskaźniki dostarczą Ci różnych informacji rynkowych, które doprowadzą Cię do zamieszania. W systemie handlowym wykresy będą jasne i łatwe, a sygnały będą łatwe do naśladowania. Zapomnij o zapętlonych wykresach Zapomnij o kilkudziesięciu wskaźnikach na wykresach Zapomnij o złożonych sprawach Korzystając z mojego systemu, będziesz cieszył się prostotą. Oprogramowanie, które widziałeś w filmie, jest głównym modułem mojego systemu Binary Options Beast. Właściwie masz dużo więcej. Aby uczynić system naprawdę uniwersalny, który może pracować z szerokim zakresem terminów wygaśnięcia i instrumentów handlowych, zaprogramowałem dodatkowe moduły, które mogą być użyte jako oddzielne systemy lub jako narzędzia do dodatkowego potwierdzania sygnałów. Jako przykład chcę pokazać, jak wygląda jeden z moich dodatkowych modułów. Spójrz na poniższe zdjęcia. Powyższy wizerunek przedstawia specjalny panel informacyjny, którego zaprojektowałem do użycia z modułem głównego Beast Binary Options lub jako osobnym oprogramowaniem, które może dostarczyć sygnały dla szerokiego zakresu czasów wygaśnięcia. Ta część oprogramowania pokazuje nie tylko ważne informacje o aktualnej sytuacji na rynku, ale także oferuje sygnały, które można wybrać, aby otrzymywać e-mailem lub telefonicznie. Uczę, jak pracować z oprogramowaniem w przewodniku handlowym, który otrzymasz wraz z kopią oprogramowania. Lubicie proste kierunki, które wskaźniki oparte na strzałce zapewniają Wam, mam coś dla ciebie specjalnego. Proszę spojrzeć na zrzut ekranu. Możesz zobaczyć unikalne narzędzie mojego systemu, które oferuje proste sygnały ze strzałkami. STRZAŁA NIGDY NAPRAWY Wskaźnik mierzy siłę obecnego zachowania cen, dzięki czemu może być z powodzeniem wykorzystywany jako tendencja i na rynku płaskim. Po prostu zabieram średnio dwie świeczki, używając strzałek. Teraz spójrz na powyższy ekran. To jest wskaźnik strzałki, ale używany w połączeniu z unikalnym narzędziem mojego systemu o nazwie Filtr cen firmy Beast. Jest to specjalny wskaźnik filtru cen, który może być używany w dowolnym czasie. Możesz zwiększyć współczynnik wygranej, jeśli używasz go jako filtra strzałek. Zawsze lubię go używać, ponieważ wskaźnik filtru jest bardzo dokładny, a także NIE REPAINT Celowo pokazałem wykres M1, ponieważ kombinacja sygnałów strzałek i wskaźnika dopasowania cenowego zapewniają 60 sekundowe sygnały. Jak widać, moja strategia daje Ci możliwość wykupienia rozmaitych możliwości, które upłynął. Nie ma znaczenia, jaki typ przedsiębiorcy jesteś. Nie ma znaczenia, czy wolisz krótkoterminowy lub długoterminowy handel ndash mój system pomoże Ci we wszystkich swoich zadaniach. Zakres wygaśnięcia wynosi od 60 sekund do dziennego wygaśnięcia. Jest to zakres 99 handlowców używają. Właściwie można spróbować handlu jeszcze dłużej, ale nie ma potrzeby robienia tego, ponieważ na tak długich dystansach będzie bardzo niewiele sygnałów, jeśli wygaśnięcie to więcej niż jeden dzień. Co więcej, czekaj tak długo, jeśli możesz zarabiać w ciągu dnia, tylko kilka godzin lub minut. Możesz handlować dowolnym instrumentem finansowym, czy to waluta, metale, indeksy czy akcje. Pamiętaj, że wszystkie moje wskaźniki mogą dostarczyć Ci wszystkich rodzajów alerty sygnałów, które znacznie upraszają Twoje transakcje. Gdy masz sygnał, będą ostrzegać Cię dźwiękiem, wyskakiwać okno wiadomości, e-maila do skrzynki odbiorczej, a nawet wyśle ​​Ci SMS do telefonu. Wystarczy spojrzeć na rezultaty, które można osiągnąć przy użyciu mojego systemuWhat są opcje binarne Opcje binarne są rodzajem opcji, w której struktura wypłaty ma być albo ustaloną kwotą odszkodowania, jeśli opcja wygasa w gotówce, albo nic w ogóle, jeśli opcja wygaśnie z ceny. Te typy opcji różnią się od zwykłych opcji wanilii, a czasami nazywane są opcjami all-or-nothing lub opcjami cyfrowymi. Prawda o opcjach binarnych Opcje binarne stały się bardzo popularne i przyciągają wielu początkujących handlarzy, którzy łatwiej handlować wariantami binarnymi niż robić rzeczywisty handel, ponieważ zarządzanie pozycją jest poza równaniem. Większość z nich uważa, że ​​mają przewagę, ponieważ mogą czytać wykresy techniczne, ale ignorują, że krótkoterminowe zmiany cen są całkowicie przypadkowe i nie mają nic wspólnego z analizą techniczną. Opcje binarne mają czas ważności, a zatem ograniczają zyski w dwóch wymiarach: cenie i czasu. Szanse na przyszłą cenę przekraczającą bieżącą cenę w ustalonym okresie czasu są zawsze o 50 szans, a zatem transakcje typu binarnego to hazard. Oczywiście, nie wszystkie użycie opcji binarnych należy uznać za hazard. Opcje binarne mogą być wykorzystywane jako ubezpieczenie do zabezpieczenia rzeczywistych pozycji w innych aktywach, na przykład złoto, srebro lub zasoby. Ale nie popełnij błędu, transakcje binarne bez podstawowej strategii handlowej to hazard. Prawda matematyczna polega na tym, że przy ustalaniu stałych 50-50 zakładów broker ma przewagę i musisz mieć prawo do 55 razy, aby twój zakład miał neutralną oczekiwaną wartość w dłuższej perspektywie. Nikt, niezależnie od wiedzy, konsekwentnie może przewidzieć, co robi towar lub towar w krótkim czasie. Czy akcje Apple wzrosną lub spadną w ciągu najbliższych 10 minut Jeśli nie było tylko kilka ważnych informacji od firmy, nie ma sposobu na to nawet zgadywać. Dobra wiadomość Dobrą wiadomością jest to, że rynek opcji binarnych umożliwia znalezienie transakcji z pozytywną wartością oczekiwaną, ponieważ nie wszystkie zakłady mają ten sam koszt i nie mają takiego samego wynagrodzenia. Czy postawiłbyś 25 i zapłaciłeś 75 dolarów za pomyślny rzut monetą? Na pewno powinieneś, bo twoje wynagrodzenie przekracza szanse na wydarzenie i będziesz zarabiać na dłuższą metę. Można to osiągnąć również na rynku opcji binarnych, wystarczy tylko trochę cierpliwości. Na przykład, jeśli nastrój na rynku jest bardzo uparty, można znaleźć bardzo tanie opcje put zaraz po otwarciu obecnego paska. Niełatwo jest zobaczyć opcje sprzedaży wycenione na poziomie 35 lub 40 tuż po otwarciu baru podczas trendu wzrostowego. To wspaniałe, ponieważ możesz postawić w 5050 wydarzenie z 3565 lub 4060 wypłaty Podobnie, nie jest rzadkie, aby znaleźć opcje połączeń w cenie 35-40, jeśli nastrojów na rynku jest niechlujny. Ponadto, po otwarciu baru istnieje rozsądny okres czasu, w którym można nadal postawić zakład z takim samym prawdopodobieństwem: 50. Rzeczywisty handel jest bardziej opłacalny niż transakcje na opcji binarnej, ale potrzebuje więcej wiedzy, ponieważ przedsiębiorca musi wdrożenie strategii wyjścia. Jeśli jesteś początkującym przedsiębiorcą, polecam Ci studiować i uczyć się handlu. Zacznij tutaj Jak handlować Handel z opcją BzDodaj do Pz jest kawałkiem ciasta. Wskaźnik analizuje wzorce akcji cenowych i wyświetla kluczowe informacje w prawym górnym rogu wykresu przy zamykaniu paska. Ile powinieneś płacić za opcję call Jak dużo powinieneś płacić za opcję put Czy handel wciąż można umieścić Zobacz poniższe przykłady: Więcej informacji Wskaźnik wyświetla poprzednie wartości na wykresie i zastosuje względny oscylator siły, który mierzy ogólna tendencja przy użyciu dwóch średnich kroczących: jeśli główna linia znajduje się powyżej linii sygnału, słupki mają tendencję do zamykania powyżej ceny otwarcia i odwrotnie. Aditionally, silne breakouts lub fałszywe breakouts są czynniki kierunkowe mieć w liczbie, i są przedstawione na wykresie przez spasowanie do danych świecowych. Często zadawane pytania Ten wskaźnik nie wskazuje, który kierunek obrotu jest prawidłowy, ale nie. Powinieneś handlować w obu kierunkach, biorąc pod uwagę możliwość. Co to jest wskaźnik strajku wskaźnika Nie ma strajku Wskaźnik nie wskazuje, który kierunek ma być przedmiotem handlu, ponieważ przewidywanie wyniku następnego paska jest niemożliwe. Wskaźnik pokazuje ile jest uzasadnione, aby zapłacić za opcje połączeń i wprowadzania. Biorąc pod uwagę możliwość, powinieneś handlować obu kierunkach. Co to jest oscylator dla oscylatora wyświetla kierunek wszystkich słupków na wykresie i dwa średnie ruchome, które przedstawiają tendencję rynkową. Jeśli główna linia znajduje się powyżej linii sygnału, rynek jest uparty i vice versa. Te informacje można wykorzystać do podejmowania decyzji dyskrecjonalnych. Czy kupujesz opcje binarne Nie, nie biorę opcji binarnych. Wolę prawdziwy handel, ponieważ 1) mogę zyskać zyski przez wiele dni, tygodni lub miesięcy według własnego uznania, 2) mam większą kontrolę nad moim obrotem i 3) powrót na mój czas osobisty jest dużo wyższy. Jednak mogę ostatecznie użyć opcji zabezpieczających moje pozycje. Produkty pokrewneBibliotek opcji Opcje Filmy i samouczki dotyczące niektórych najczęściej używanych wskaźników opcji binarnych i oprogramowania do analizy technicznej. Dowiedz się, jak używać wskaźników handlowych, które pomogą Ci pogłębić zrozumienie rynków finansowych. Rozwiń własne systemy handlowe i poszerz swoją wiedzę z zakresu handlu przy pomocy analizy technicznej. Analiza techniczna jest kluczem, który prowadzi do właściwej analizy ruchów na rynkach finansowych. Każdy przedsiębiorca, który chce zostać w pełni niezależnym, musi nauczyć się podstaw. Darmowe pobieranie Podręcznik samouczka dotyczące przewodnika i przewodnika po MT4 Dowiedz się, jak pobrać i zainstalować program Metatrader4 i otworzyć bezpłatne konto demo. SZYBKIE INFORMACJE: MT4 (Metatrader4) to popularny program do tworzenia wykresów forex do analizy technicznej. Oanda MT4 jest dostarczana z bezpłatnym kontem demo-life. Dowiedz się, jak pobrać i skonfigurować MT4. Metatrader (MT4) Tutorial - Video Dowiedz się, jak skonfigurować wzmacniacz Użyj Metatrader 4 INFORMACJE Z POWROTEM: Metatrader 4 MT4 to darmowy program do tworzenia wykresów wykorzystywany głównie do wyświetlania i analizowania wykresów forex. Ma wiele wbudowanych funkcji, ale można również używać niestandardowych wskaźników, EA, alerty alarmowe więcej. Freestockcharts Tutorial - Video Dowiedz się, jak skonfigurować wzmacniacz Użyj Freestockcharts QUICK INFO: Freestockcharts jest bezpłatną usługą online oferującą darmowe wykresy forex i wykresy czasowe. Oferuje niezwykle elastyczne i w pełni konfigurowalne wykresy, ogromną kolekcję zasobów, wskaźników i innych ustawień. Możesz utworzyć własny profil i ustawić własne alerty handlowe. Oscylator stochastyczny - samouczek wideo Jak handlować wariantami binarnymi z oscylatorem stochastycznym QUICK INFO: Stochastic Oscillator jest jednym z podstawowych i popularnych wskaźników koniunktury. Jest to wskaźnik pędu, który określa względne wysokie i niskie poziomy cen. Łatwe do zrozumienia i bardzo użyteczne połączenie z innymi wskaźnikami handlowymi. Indeks siły relatywnej - samouczek wideo Jak handlować opcje binarne ze wskaźnikiem siły względnej (RSI) SZYBKIE INFORMACJE: Indeks siły względnej jest jednym z podstawowych wskaźników powszechnie stosowanych w handlu forex, zapasach i transakcjach opcji binarnych. RSI jest oscylatorem, który pomaga przewidzieć przeterminowane i zbyt wysokie poziomy rynkowe. Paski Bollinger - samouczek wideo Jak handlować Opcje binarne z pasmami Bollingera GŁÓWNE FUNKCJE: Paski Bollingera to kolejny prosty w obsłudze wskaźnik handlu. Paski Bollingera pomagają określić relatywny kanał sprzedaży i ostrzegają przedsiębiorcę w momentach wahań cen lub zwiększonej niestabilności. Indeks Ruchu Kierunkowego (DMI) - samouczek wideo Jak handlować Opcje binarne z kierunkiem ruchu Indeks wskaźników QUICK INFO: Wskaźnik wskazuje na aktywność sprzedawców i ich sprzedawców oraz informuje, czy ma on tendencję do tańczenia. W większości jest ona wykorzystywana do przewidywania trendów. Wycofywanie Fibonacciego - samouczek wideo Jak handlować opcje binarne z wskaźnikiem Fibonaccia SZYBKIE INFORMACJE: Fibonacciego jest jednym z najczęściej używanych wskaźników handlu forex i binarnych opcji przez zaawansowanych podmiotów gospodarczych. Doskonały wskaźnik przewidywania przyszłych poziomów wsparcia i oporu. Wsparcie i opór - samouczek wideo Jak sprzedawać opcje binarne z wsparciem i poziomami oporu oraz wzorami breakoutu QUICK INFO: Poziomy wsparcia i oporu są definiowane przez ręczne rysowanie poziomej linii na wykresie forex. Poziomy SR działają jako wsparcie i opór dla ceny. Definiowanie poziomów SR jest bardzo przydatną techniką analizy i może służyć jako baza lub dodatkowe potwierdzenie z wieloma strategiami handlu forex lub binarnymi. Parabolic SAR - samouczek wideo Jak handlować opcjami binarnymi z parabolicznym wskaźnikiem SAR QUICK INFO: Paraboliczny wskaźnik SAR (stop i reverse) służy do definiowania punktów strat dla podmiotów zajmujących się handlem Forex. W przypadku transakcji typu binarnego pomaga określić poziomy odwrócenia tendencji i pokazuje ogólny kierunek trendów.

No comments:

Post a Comment