Tuesday 28 November 2017

Strategie handlu punktami obrotu utrzymywane proste


Najpierw wszystko. Czym dokładnie jest punkt obrotu Proste linie, które są w stanie przewidzieć zmiany na rynku Cóż, w rzeczywistości nie mogło być łatwiej. Punkty Pivot to tylko średnia z wysokich, niskich i zamkniętych cen z poprzedniego zakresu handlowego. To naprawdę takie proste. Same czopy są zwykle oznaczone za pomocą R1, R2, R3 dla podkreślenia średnich wysokości (R dla oporu), P dla oznaczenia średniej ceny zamknięcia, a S1, S2, S3 dla obliczenia niskich (S dla wsparcia). (Aby odpowiedzieć Joe'emu w komentarzu do utworu Support and Resistance, tak te pivots są powiązane z pomysłem supportresistance8230) Na poniższym wykresie, aby pokazać ci jak one wyglądają, Ive wyświetlał cotygodniowe punkty obrotu na wykresie dziennym. Co ważniejsze, do czego są one używane. Są dwa sposoby na ich wykorzystanie. Pierwszym z nich jest wykorzystanie ich do podkreślenia aktualnych trendów rynkowych 8211, które zawsze są użyteczne. Jeśli rynek jest obecnie w handlu powyżej P, głównego punktu obrotu, rynek uznawany jest za wzrostowy, tzn. Rośnie. Jeżeli rynek jest notowany poniżej P, rynek jest uważany za niedźwiedzi, tj. Spada. Ponownie bardzo proste, ale ładne i łatwe do zrozumienia, co mi się podoba, nie jest OK, więc punkty obrotu dają nam poczucie ogólnego trendu na rynku. Ale jest dla nich więcej niż8230. Zobacz, jak cena reaguje na tych ważnych poziomach Drugi sposób ich użycia wiąże się z poparciem i oporem. Przyjrzyjmy się wykresom, aby pokazać, co mam na myśli. To, co zrobiłem na pierwszym wykresie, to po prostu narysować szersze linie obrotu na ekranie, zachowując te same ustawienia, co poprzednio. Interesujące jest to, jak cena reaguje na te kluczowe poziomy. Jak widać, działają one jak dobre wsparcie i poziomy oporu. Gdy cena spada do poziomu S, ma tendencję do odbijania się. Gdy zbliża się do poziomu P, uderza głową i albo cofa się, albo przynajmniej zatrzymuje się. Oczywiście nie za każdym razem. Jeśli ruch jest wystarczająco mocny, może przejść prosto przez te punkty 8211, tak jak każda linia wsparcia. Ale są to użyteczne punkty potencjalnych zwrotów. Więc przejdźmy do czegoś, co możesz spróbować użyć. Waham się nazwać to pracą domową. Powiedzmy tylko, żeby ćwiczyć na własną rękę. (Jeśli czytasz to, a już masz słabą rękę z pivotami, proszę daj mi znać, co myślisz, dzieląc się swoimi przemyśleniami na temat sekcji komentarzy.) Świetnie jest uzyskać inne opinie.) Spróbuj wyłapać punkty zwrotne samemu OK , więc spójrzmy na prostą strategię za pomocą punktów przestawnych. Działa w wielu ramach czasowych, ale proponuję przejrzeć 30-minutowe wykresy i dzienne punkty obrotu. Dam ci kilka podstawowych kroków 8211 i skorzystaj z kursu EURUSD dla tego ćwiczenia. 1) Sprawdź wykresy dzienne i tygodniowe dla ogólnego trendu i zapisz to. To będzie jedyny kierunek, w którym możesz handlować (pamiętaj z mojego 8220 3 Essential Forex Indicators report 8221, że możesz użyć naszych EMA do szybkiego zaznaczenia trendu) 2) Następnie na 30-minutowym wykresie obliczaj swoje codzienne punkty obrotu (najbardziej Platformy MT4 są wyposażone w standardowy wskaźnik 8211, a oprogramowanie firmy oferujące zakłady na obstawianie może je mieć). Pobierz teraz BEZPŁATNY raport Three Essential Forex Indicators W bezpłatnym raporcie znajdziesz łatwy w użyciu przewodnik po trzech wskaźnikach technicznych, dzięki któremu możesz znacznie poprawić swój handel i zmienić sposób zarabiania na Forex. Otrzymasz również darmowy abonament na Profit Watch - niezwykle informacyjny newsletter na temat rynku forex, który jest niezbędny dla każdego handlowca, nowego lub starego. Szanuję twoją prywatność i nigdy nie przekazuję twojego adresu e-mail nikomu innemu. Czego więc szukamy? Jeśli ustalimy, że rynek znajduje się w trendzie spadkowym w dziennym okresie czasu, wówczas będziemy szukać ceny, aby podnieść się i przetestować poziom R1, nie zepsuć go i nie przejść dalej. Najpierw będziemy dążyć do głównego punktu P, a jeśli to przełamie, będziemy dążyć do S1 i S2. Z drugiej strony, jeśli ustalimy, że rynek znajduje się w trendzie wzrostowym w dziennym okresie czasu, wówczas będziemy szukać ceny, aby przejść do poziomu S1, nie zepsuć go i nie przejść dalej. Początkowo dążymy do głównego punktu P, a jeśli to przełamujemy, dążymy do R1 i R2. Mam nadzieję, że to jasne. Przejdźmy przez kilka przykładów. A następnie Ill opowiem ci o prostej strategii punktu obrotu, którą możesz wypróbować. Jak poruszają się punkty obrotu w tym tygodniu w EURUSD. W ciągu ostatnich kilku tygodni trzymałem się wykresów EURUSD. Najpierw rozwińmy ten trend (jedno spojrzenie powinno zrobić to teraz) Look8230 To jest codzienny wykres. I jasne, że były w dość oczywistym trendzie spadkowym. Zobacz, jak szybki EMA (czerwony) jest niższy niż mój wolny EMA (zielony) jako potwierdzenie. Dlatego, zgodnie z moim krokiem 1 z powyższej listy, w tym ćwiczeniu mogę jedynie zajmować krótkie pozycje. Następnie przechodzimy do wykresu 30-minutowego. Wykresujemy punkty obrotu za pomocą dziennych słupków. Tak więc na poniższym wykresie możemy zobaczyć losowy dzień i naszą pierwszą potencjalną grę. Wyższe niebieskie koło pokazuje naszą cenę uderzającą w naszą linię R1. Następnie kierujemy się na główny punkt obrotu (dolny niebieski okrąg), który trafia w ten cel przed pchnięciem wyżej. Teraz spójrzmy na następny dzień 8211 zobacz tabelę poniżej. Możesz zobaczyć, że cena nie osiąga dość R1, ale następnie dzieli się niżej przez główny punkt obrotu prosto do S1. Na następny dzień nie było nic, ponieważ cena ledwo przesunęła się z głównego punktu obrotu. Więc zostawiłem to. Ale następnego dnia dostajemy ładną próbę R1 (górne niebieskie kółko) i powrót do głównego pivota P. Na koniec, wczoraj (13 marca 2017 r., Jeśli czytasz to później), prawie trafiliśmy R1, przesunięto w dół, aby złamać P główny pivot, trafiliśmy S1, a następnie zepsuł to i przeszliśmy całą drogę do S2. Miły ruch o 100 pipsów. Mamy nadzieję, że zaczynasz rozumieć, jak można to wykorzystać w dobrej strategii. Wiem, że to nie będzie oczywiste dla każdego czytelnika. A dla bardziej doświadczonych czytelników będzie to jak nauczenie twojej babki ssania jaj. Jestem pewien, że robisz to cały czas. Ale chciałem to powiedzieć i zobaczyć twoją reakcję. Bardzo ważne jest, abyś dał mi znać, co myślisz o tym utworze. Czy to było pomocne Czy spróbujesz? Czy muszę uczynić go bardziej podstawowym 8211 lub chciałbyś, bym podjął to dalej. Proszę 8211 daj mi znać swoje myśli, zostawiając komentarz poniżej. Oczywiście nie jest to pełny obraz. Musisz opracować dobre miejsce na zatrzymanie i strategię ryzyka dla tego. Musisz również sprawdzić, w których parach działa i wziąć pod uwagę ramy czasowe, którymi chcesz handlować. Ale jako prosta sztuczka do wybierania potencjalnych ruchów na rynku forex, punkty obrotu są świetne. Daj mi znać, jak sobie radzisz i możemy wrócić do tego 8211, jeśli jest zainteresowanie. Dzięki za przeczytanie, pobierz BEZPŁATNY raport Three Essential Forex Indicators W bezpłatnym raporcie znajdziesz łatwy w użyciu przewodnik po trzech wskaźnikach technicznych, dzięki któremu możesz znacznie poprawić swój handel i zmienić sposób zarabiania na Forex. Otrzymasz również darmowy abonament na Profit Watch - niezwykle informacyjny newsletter na temat rynku forex, który jest niezbędny dla każdego handlowca, nowego lub starego. Szanuję twoją prywatność i nigdy nie przekazuję twojego adresu e-mail nikomu innemu. Jak używać Punktów Pivots do Handlowych Punktów Pivot stają się coraz bardziej popularne wśród handlowców pracujących, aby znaleźć wsparcie i poziomy oporu w oparciu o cenę akcji z poprzedniego dnia. Istnieją różne sposoby obliczania punktów obrotu, w tym uśredniania ceny otwartej, wysokiej, niskiej i zbliżonej do ceny z poprzedniego dnia. Tutaj rozmawiamy z jednym handlowcem o tym, jak łączy punkty obrotu z konkretnymi średnimi ruchomymi, aby znaleźć okazje handlowe każdego dnia na rynkach. Tim Bourquin: Mark, jakie jest twoje ogólne podejście do rynków. Czy uważasz się za technika Podstawowy przedsiębiorca Jak się kategoryzujesz Mark Moskowitz: Jestem handlarzem intraday, głównie akcjami, długimi i krótkimi stronami, i I8217m prawie 100 technicznych w moim charakterze handlu. Używam tylko jednej strategii, która analizuje podstawowe punkty obrotu. Punkty obrotu obliczane są na różne sposoby, ale są to w zasadzie miejsca, w których cena może zmienić kierunek. Te punkty obrotu są określane przez dni otwarte, wysokie, niskie i bliskie poprzedniego dnia. Dwa z nich to długie punkty (miejsca, w których długi handel może być odpowiedni), a dwa z nich to krótkie punkty (gdzie może pojawić się krótki handel). A kiedy otrzymam sygnały oparte na tym, dokonam transakcji na długim lub krótkim boku, gdy zbliżą się punkty obrotu. Jeśli cena rynkowa na następny dzień przypada poniżej punktu obrotu, może zostać wykorzystana jako nowy poziom oporu. I odwrotnie, jeśli cena rynkowa wzrośnie powyżej punktu centralnego, może on działać jako nowy poziom wsparcia. Stamtąd wykorzystam średnie ruchome linie 8211, zwykle 20, 50 i 200-dniowe średnie ruchome 8211, w celu sprawdzenia poziomu wsparcia i oporu. Tim Bourquin: Jakie rodzaje ram czasowych wykresów monitorujesz, aby zobaczyć średnie ruchome i punkty obrotu Mark Moskowitz: Wykresy, których używam są zazwyczaj krótkoterminowe. Używam wykresu trzyminutowego, wykresu pięciominutowego, wykresu 15-minutowego, a następnie patrzę na wykres dzienny z tymi samymi średnimi ruchomymi. I8217m po prostu szuka pewnego poziomu wsparcia i oporu i miejmy nadzieję, że uzyska również potwierdzenie sygnałów punktu obrotu. Lubię odnosić się do punktów obrotu jako moje 8220generalne na polu.8221 Tak więc, gdy dostanę sygnał z punktu obrotu, zazwyczaj da mi szansę na uzyskanie pozycji o pewnym rozmiarze. Jeśli dostanę punkt zwrotny, w którym uzyskałem potwierdzenie z niższej średniej ruchomej przechodzącej w górę przez wyższą średnią ruchomą w tym samym obszarze, to jest to doskonała okazja handlowa. Zazwyczaj znajduję je na wykresach trzy - i pięciominutowych. Ponadto, jeśli cena osiągnie punkt obrotu i nie widzę oporu aerodynamicznego z żadnej ze średnich ruchomych, to będzie to dość szybka 8220liczba pary do przodu8221. I8217m jest także bardzo zwolennikiem skakania do twoich pozycji, więc w ten sposób, gdy nie masz racji, masz bardzo niewiele akcji i kiedy masz rację, masz maksymalną liczbę akcji i wierzę, że to pomaga w uzyskaniu spójnych wyników handlowych. Stawiam wskaźniki na moją korzyść i to, co naprawdę było dla mnie kluczowe, aby stać się dochodowym przedsiębiorcą. Tak więc, jeśli dostanę sygnał punktu obrotu, ale moje średnie ruchome linie wyglądają trochę niepewnie w tym punkcie, mogę wejść z pozycją 15 lub 20, a następnie, gdy tylko otrzymam średnie ruchome wracając w kierunku, w którym potrzebuję im się uda, a następnie zazwyczaj będę się powiększał do 75, 80 lub 100 tej pozycji, do której chciałbym się dostać. Tim Bourquin: A więc jak wygląda 70, 80 lub 100 pod względem czystego udziału akcji Mark Moskowitz: Cóż, to zależy od kapitału obarczonego ryzykiem i wykonuję wszystkie te kalkulacje, zanim rynek się otworzy w tym, co nazywam moją 8220pre sesja strategii gry.8221 Wymieniam bardzo wysokie nazwy wersji beta, ponieważ lubię dużo ruchu i akcji cenowych. I8217 handlowałem ostatnio wieloma ETFami wykorzystującymi lewarowanie, takimi jak SKF, FAZ i SSO, a także zasobami takimi jak Apple i Goldman-Sachs oraz Google, więc nie muszę wymieniać wielu akcji, aby uzyskać dobry ruch. Na magazynie takim jak Apple, I8217d mówi, że pełny udział wynosi zwykle od 1500 do 2000 akcji, więc w zależności od tego, ile miejsca jest pomiędzy punktami obrotu, odpowiednio dostosowuję stop loss i cele zysku. Tim Bourquin: Czy skanujesz cały rynek pod kątem możliwości punktu obrotu, czy też chcesz skupić się na tych garściach akcji i wykorzystanych EFT, które obserwujesz Mark Moskowitz: Dla mnie to przede wszystkim spojrzenie na garść nazw, które mogę studiować codziennie i poczuć ich ruch w ciągu dnia. Będę szukać innych nazwisk w wiadomościach, szczególnie w sezonie zarobków, ale jestem bardzo wierzący w poznanie twoich nazwisk bardzo dobrze i poznanie ich lepiej niż ktokolwiek inny. Czuję, że daje mi to trochę dodatkowej przewagi, ponieważ czasami po prostu wiem, kiedy coś nie wygląda dobrze. Na przykład możesz zobaczyć ofertę na tych książkach, która wydaje się być nieuzasadniona. Po pewnym czasie zobaczysz milion razy i jeśli będziesz jeździł tam iz powrotem do setek różnych zapasów każdego dnia, nie będziesz w stanie uzyskać tego 8220. 8221 Mam więc 15 rdzeni, na które patrzę i obliczaj moje punkty obrotu każdego dnia. Po tym jak to zrobię i jeśli nadal mam trochę wolnego czasu, patrzę, aby zobaczyć, co jeszcze jest w wiadomościach i może zobaczyć, czy są tu i tam inne możliwości. Wykonuję także kalkulacje punktu obrotu na kontraktach SampP 500, dzięki czemu mogę się zorientować, dokąd zmierza rynek. Tim Bourquin: Ile transakcji dziennie zazwyczaj wkładasz i ile masz na raz Mark Moskowitz: Będę handlował zwykle od 60 do 80 razy dziennie, więc I8217m jest dość silnym handlowcem w porównaniu do wielu handlarzy na dzień. Ale obejmuje to również skalowanie do pozycji. Tak więc, jeśli kupię 300 udziałów Apple i ewentualnie zdobędę do 1500 udziałów Apple, może to być cztery transakcje. Skalowuję również pozycje, aby mogły to być kolejne cztery transakcje. Prawdopodobnie handluję od 50 000 do 100 000 akcji dziennie. Naprawdę nie mam więcej niż kilka pozycji na raz. I tak szybko, jak poruszają się moje nazwiska, nie lubię, albo potrzebuję mieć wielu na raz. Również akcje i fundusze ETF, które wymieniam, są ze sobą bardzo silnie skorelowane, więc jeśli I8217m doprowadzi ogólne rynki do zmiany kierunku, kursy wynoszą I8217m, prawdopodobnie tylko zwiększając mój poziom stresu i niepotrzebnie zwiększając ryzyko poprzez dodanie zbyt wielu pozycji na czas. Tim Bourquin: Twój system transakcyjny wydaje się stosunkowo prosty. Jak doszło do tego, aby dowiedzieć się, co dla ciebie osobiście pasowało? Mark Moskowitz: Myślę, że handel polega na zrozumieniu samego siebie, zrozumieniu własnej mentalności i nauce tego, co działa dobrze, a następnie staraniu się znaleźć system, który pasuje do tego najlepiej. Chodzi mi o to, że moja uwaga jest prawdopodobnie krótsza niż przeciętna osoba, więc dla mnie, aby być dziennym handlarzem, po prostu pasuje. Lubię być w domu i wiedzieć od razu, jeśli nie mam racji. Chciałbym też wiedzieć, czy I8217m szybko i dobrze i cieszę się z zysków, gdy się prezentują. Oczywiście, tęsknię za większymi ruchami, ale to tylko moja osobowość, to jest mój styl. I8217ve rozmawiał z kilkoma facetami i usiadł obok innych handlowców, którzy oglądali 20 różnych wskaźników, takich jak MACD i stochastics i wiele innych, i myślę, że te są dobre dla każdego indywidualnie. Dla mnie osobiście mam swoje punkty obrotu, robię je każdego ranka, a kiedy już to zrobię, nie muszę już o nich myśleć przez resztę dnia. Albo są one potwierdzane przez moje średnie ruchome, albo nie są zmuszane. Robię też dużo czytania na taśmie, co może być trochę bardziej techniczne pod względem szukania wsparcia i oporu, które niekoniecznie pojawiają się na wykresie. Jeśli ciągle widzę poziom, przez który cały czas się dostaję i nie mogę się przez nie przedostać, i nareszcie go pokonam, będę czuł się całkiem komfortowo, że akcja będzie dalej rosnąć. Jak możesz się przekonać, proste wsparcie i opór są dla mnie kluczowe. Tim Bourquin: Let8217 mówią o tym, gdzie ustawiasz postoje. Jak znaleźć obszar na wykresie, który sprawia, że ​​wygodnie składasz zamówienie, a jeśli źle zrobisz, szybko się rozwinie Mark Moskowitz: No cóż, znowu wejście na niższą liczbę akcji pomaga mi czuć się komfortowo w obrębie Wymiana. Tak więc, jeśli wchodzę w handel z kilkoma setkami akcji i to jest przeciwko mnie, co ja naprawdę tracę Jeśli I8217m straci bilon lub 20 centów to nie jest dużo pieniędzy 8211 może 40, 50, 60. Tak więc to jest naprawdę cel dla mnie wchodzenia z mniejszą ilością rozmiaru. To, na co czekam, to krytyczna średnia krocząca na wykresie. Na przykład, jeśli pozycja jest zbliżona do 200-dniowej średniej kroczącej, mogę dodać do tego handlu tylko dlatego, że I8217m siedzi przy pewnym ciężkim poparciu. Tak więc, jeśli miałbym przerwać tę 200-dniową linię MA, wiem, że czas się wydostać bardzo szybko. A jeśli odbije się do 200 dziennie, to wiem, że prawdopodobnie mam bardzo dobry poziom, na którym mogę nadal kupować. Moje stop-loss zwykle będzie poniżej średniej ważącej średnio 8211 może 15 lub 20 centów 8211, ale Wiele zależy od tego, co I8217m próbuje zarobić na plus. Jeśli punkt obrotu mówi mi, że powinienem być w stanie zarobić dolara lub dolara pięćdziesiąt, to I8217m da mu trochę miejsca po tej stronie. I8217 dostarczy mu 40 lub 50 centów z drugiej strony. Dopóki I8217m utrzyma mój stosunek zysków do strat na wysokim poziomie, trzy, cztery, pięć do jednego, I8217m zazwyczaj jest z tego całkiem zadowolony. Tim Bourquin: W jaki sposób ustalasz swoje cele zysku Mark Moskowitz: Kiedy obliczam moje punkty obrotu, I8217m zawsze szuka stosunku ryzyka do nagrody 2: 1. Więc let8217s mówią, że robisz punkt obrotu na Apple, a kupno pivot to 120 i daje stop-loss 119,50, więc ty ryzykujesz 50 centów. I8217m poszukuje średnich kroczących lub innego wsparcia i oporu, aby pokazać mi, że moja przewaga wynosi co najmniej 121. Więc najlepsze punkty obrotu dają współczynnik 2: 1. Teraz to zależy od inwestora i od tego momentu aż do doświadczenia z trader8217s, aby znaleźć sposób na osiągnięcie tego 2: 1, aż do jeszcze większego współczynnika. Tim Bourquin: A jeśli osiągniesz ten cel zysku, wyjdziesz dość szybko, czy też zdejmiesz trochę z tego i, tak samo, jak na rozluźnienie, skrócisz również Mark Moskowitz: Skalowanie pozycja to miejsce, w którym sztuka staje się dobrym przedsiębiorcą. Jak wiecie, jest w tym nauka i istnieje sztuka. Uważam, że sztuka jest skalowaniem i wycofywaniem z zawodów. Co mogę zrobić, to wziąć 25 na pierwsze 50 ruchów. Tak więc, jeśli I8217m chce zarobić dolara na handlu, za pierwsze 50 centów, I8217ll straci 25 z mojej pozycji. Kiedy osiągnie to, co uważam za mój pierwszy cel, który w tym przypadku byłby pełnym poziomem lub pełnym dolarem, to kolejne 25 punktów stracę. Po przejściu na poziom 3: 1 opuściłbym całą pozycję z pozostałymi akcjami w oparciu o mój stop loss. Tim Bourquin: Czy możesz mi powiedzieć, jak wygląda twój handel 8220perfect8221 Mark Moskowitz: Mój perfekcyjny handel byłby punktem zwrotnym, dając mi sygnał, a następnie niemal w tym samym czasie, pobierając średnie ruchome, aby się z nim sparować. Tak więc zazwyczaj to, co lubię widzieć, to 20-okresowa średnia ruchoma dochodząca do 50-dniowej średniej kroczącej w tym samym czasie. Lubię te poziomy z dużym wsparciem pod tym poziomem. Jeśli dzieje się to tuż przy długim punkcie obrotu, to jest to wielki handel. Tim Bourquin: A co z celami, które sam sobie wyznaczyłeś? Czy jest to płaski cel finansowy polegający na zarobieniu określonej kwoty w dolarach każdego dnia lub tygodnia? Mark Moskowitz: Nie. I8217m naprawdę nie myśli w kategoriach dolarów. Myślę, że zazwyczaj pod względem procentów. Tak więc, choć myślę, że w kategoriach centów lub dolarów na mojej stop-loss, ostatecznie mogą one być więcej niż jeden mój kapitał na danym handlu. I I8217m zwykle będzie starał się robić od 2 do 3 kapitału dziennie. Tak więc, aby utrzymać liczbę w liczbie, jeśli mam konto z 100 000 w tym, I8217m straci nie więcej niż 1000 dziennie, a I8217m będzie próbowało zarobić od 2000 do 3000 dziennie. Dla mnie, jeśli jesteś gotów stracić 1 dzień i jesteś w stanie celować w górę z 2 do 3 dziennie, te wskaźniki są świetne. Nie musisz mieć prawa 80 z takimi wskaźnikami, po prostu musisz mieć dobre transakcje, które dobrze sobie radzisz i szybko wyjść, kiedy się nie mylisz. Tim Bourquin jest współzałożycielem TraderInterviews. strona internetowa, na której omawia strategie i metody handlu ze wszystkimi typami odnoszących sukcesy aktywnych handlowców. 10 wskazówek dotyczących obrotu punktami obrotu Jest to trzeci post w mojej serii poświęconej punktom obrotu. W przypadku pominięcia któregokolwiek z dwóch pozostałych lub pobrania bezpłatnego kalkulatora punktu obrotu, można uzyskać do nich dostęp w naszej witrynie internetowej za pośrednictwem poniższych linków. Plus, don8217t zapomnij zarejestrować się w darmowej strategii Pivot Point Trader. Po zastosowaniu do wykresu cenowego, pięć kluczowych punktów obrotu będzie wyglądać mniej więcej tak: W zeszłym tygodniu przyjrzeliśmy się trzem strategiom dźwiękowym, które można zastosować do handlu punktami obrotowymi. Dzisiaj chcę przejść przez dziesięć najważniejszych wskazówek, jak najlepiej wykorzystać te strategie handlowe. Wskazówki Pivot Point Trading 1. Punkty obrotu obliczane są z ostatnich dni wzlotów i upadków. Najłatwiej jest wybrać te dane z codziennego wykresu, ale gdy przyjdzie się drukować i wykorzystywać punkty obrotu, będziesz potrzebować krótszej skali czasu, odpowiedniej do transakcji w ciągu dnia (na przykład wykresy 5, 10 lub 15 minutowe). 2. Uwaga, gdzie rynek się otwiera. Zwykle otwiera się stosunkowo blisko centralnego punktu obrotu. Jeśli jest powyżej centralnego punktu obrotu, to uważa się go za byczy znak, a my powinniśmy szukać możliwości zakupu. Jeśli jego poziom poniżej poziomu centralnego jest uważany za bessy, powinniśmy poszukiwać możliwości sprzedaży. 3. Jeśli rynek otwiera się powyżej R1 lub poniżej S1, jest to uważane za odległe otwarcie i prawdopodobnie cena sama się skoryguje, cofając się w kierunku centralnego punktu obrotu. Handel takim rodzajem konfiguracji jest trudniejszy, a ja nie polecałbym go nowicjuszom z punktami obrotu. 4. Cena ma naturalne powinowactwo do centralnego punktu obrotu. Jeśli nie ma żadnych informacji wpływających na cenę rynkową, prawdopodobnie będzie handlować na jeden dzień między punktem obrotu a S1 lub R1. Jednak znaczące wiadomości mogą spowodować, że cena przesunie się przez S1 lub R1, do S2 lub R2, lub nawet poza bardzo niestabilne obszary S3 lub R3. 5. Nie przystępuj do transakcji, dopóki cena nie zostanie wyraźnie przekroczona lub odbiła się od jednego z punktów obrotu. To, w jaki sposób zdecydujesz się na odbicia lub przebicie, zależy od twojej strategii (ile pestek próbujesz wykonać, w jakim czasie pracujesz, itp.). Niezależnie od kryteriów, uważaj, aby nie przewidzieć tego ruchu, ponieważ może występować duże zatłoczenie wokół punktów obrotu. Czekanie na drugą świeczkę jest powszechną metodą potwierdzania sygnału. 6. Kiedy ruch zostanie potwierdzony, wchodzimy do naszego handlu, z następnym poziomem jako naszym celem zysku, a nasz stop loss znajduje się w bezpiecznej odległości za naruszonym poziomem. Oto przykład z EurUSD: 7. Zauważysz, że nie wszedłem do kolejnej transakcji sprzedaży na S2. Powodem tego jest to, że S2 i R2 są uważane za codzienne piętro i sufit, tj. Nie oczekujemy, że cena wzrośnie poza nie. Nie można powiedzieć, że nie można ich przekroczyć, szczególnie na silnie rosnącym rynku, ale tendencja ceny ma wrócić do centralnego punktu obrotu, więc nie jest to dobry obszar do prowadzenia handlu. Ogólna zasada brzmi: im dalej cena oddala się od centralnego punktu obrotu, tym mniejsza okazja handlowa. 8. Linie średnie to połowy poziomów pomiędzy 5 punktami obrotu. Obliczenia dla nich można znaleźć w kalkulatorze punktu obrotu wraz z R3 i S3. Nie są to silne obszary wsparcia ani oporu, ale mogą być użytecznymi dodatkowymi wytycznymi do ustawiania poziomów stop loss. 9. Pośrednicząc w punktach obrotu pamiętaj o średniookresowym zachowaniu rynku. Na bocznym rynku cena często będzie się wahać między PP a R1 lub S1. Na silnie rosnącym rynku możemy spodziewać się szybszego naruszenia punktów obrotu. Jako traderzy możemy skorzystać z obu tych scenariuszy, handlu kanałami i transakcji typu breakout (patrz publikacja z ostatniego tygodnia). 10. Handlowcy punktów obrotu zawsze starają się złapać rynek, gdy jest on zbliżony do punktu obrotu na początku dnia, który powinien oferować najwyższy wskaźnik sukcesu. To jest dla handlu punktami obrotowymi Chciałbym usłyszeć o udanych strategiach handlowych lub pomysłach, z którymi spotkałeś się z punktami obrotu. Komentarze proszę, aby cieszyć się większą ilością treści i uzyskać ją szybciej Postępuj zgodnie z TradersBulletinThree proste strategie punktu przegubowego Jeśli przegapiłeś mój wcześniejszy post, w jaki sposób obliczyć punkty obrotu i jak je umieścić na wykresach, wszystkie są nadal dostępne na stronie: kliknij tutaj. (Plus, mam nadzieję, że pobrałeś darmowy kalkulator punktu obrotu Traders Bullet). Teraz zamierzaliśmy dokładnie określić, w jaki sposób używasz tych narzędzi do generowania zysków przez daytrading dzięki tym prostym strategiom punktu obrotu. Nie dotyczy to poszczególnych punktów obrotu instrumentu obowiązujących na rynkach akcji. Pamiętaj jednak, że dzienne punkty obrotu są ważne tylko w przypadku handlu w danym dniu. Jutro pojawi się nowy zestaw liczb. Gotowy, gotowy, gotowy, OK, mam nadzieję, że masz ustawione pięć linii na wykresie: R2, R1, P, S1 wzmacniacz S2 Pamiętaj, to są wszystkie ważne poziomy wsparcia i oporu. Zobaczmy, jak możemy z nich korzystać. 1. Strategie Pivot Point: kanał handlowy Heres 15-minutowy wykres pokazujący dni handlu na jednym z głównych europejskich indeksów na początku tego miesiąca: pokazuje bardzo typowe zachowanie wokół punktów obrotu: 8211 Cena otwiera się blisko centralnego punktu obrotu 8211 Przesuwa się w kierunku centralnego punktu obrotu 8211 Odbija się od centralnego punktu obrotu 8211 Obrót odbywa się głównie w zakresie między centralnym czopem a kolejnym punktem obrotu. Kiedy rynek nie wykazuje silnego trendu w jednym kierunku, ten obraz przedstawia bardzo powszechny sposób zachowania ceny. Dodatkowo pokazuje nam, jak proste może być zbieranie zysków przez handel w tym kanale. Nie przystępujemy do tego handlu do momentu potwierdzenia odbicia od centralnego poziomu obrotu. Gdy byliśmy pewni odbicia, możemy otworzyć transakcję i zebrać zyski w następnym punkcie odniesienia. Tymczasem nasz stop loss może być bezpiecznie schowany po drugiej stronie centralnego punktu obrotu. 2. Strategie punktu obrotu: Breakouts Oto ten sam wykres, który pokazałem W zeszłym tygodniu wybrałem to losowo z FTSE w zeszłym miesiącu. Nie może to być tekstowy przykład tego, jak działają punkty obrotu, ale wykresy z dnia na dzień rzadko wyglądają jak te w podręcznikach. Mam nadzieję, że to pokazuje, że punkty obrotu mogą być prawdziwym codziennym koniem dla przedsiębiorcy. Najpierw widzimy, że handel dniami otwartymi powyżej centralnego punktu obrotu (zielona linia) jest pozytywnym sygnałem, i mówi nam, że powinniśmy szukać okazji do kupowania dzisiaj. Oczekujemy, że cena spadnie w kierunku poziomu centralnego lub w górę w kierunku R1, a następnie albo przełamie te poziomy, albo odbije się od nich. Jeśli cena spadnie do centralnego punktu obrotu, możemy oczekiwać powrotu do poziomu R1. Jednak tak się nie dzieje. Zamiast tego cena wzrasta w górę do R1, może to być nasz sygnał do wejścia w długi handel, z naszym celem zysku R2. W dalszej części sesji cena ponownie przechodzi przez R1, oferując kolejną możliwość kupowania w kierunku R2. To jest sedno tego, jak działają wypłaty handlowe z punktami obrotu. Jednak potencjał zysku tego wykresu jest złożony z kilku czynników. Pierwszą z nich są paskudne baty poniżej R1, zanim osiągniemy nasz cel zysku. Nie są one rzadkością w przypadku punktów obrotu, więc musisz pomyśleć o tym, jak agresywny chcesz być ze swoim współczynnikiem ryzyka. Jeśli Twój stop loss jest zbyt ciasny, dość często będziesz znokautowany. Drugi to sposób, w jaki otrzymasz potwierdzenie wyzwolenia (lub odbicia). Jeśli zaczekamy na drugi świecznik, może się okazać, że zjadł on znaczną część naszych zysków. (Zajmijmy się tą kwestią bardziej szczegółowo w przyszłym tygodniu.) 3. Strategie punktu obrotu: sztuczka zatorowa Ostateczna strategia, którą chcę ci pokazać, wykorzystuje dokładnie to zatory, które mogą powodować problemy w dwóch pozostałych strategiach. Jeśli zauważysz budowanie zatorów komunikacyjnych wokół jednego z punktów obrotu możesz wykorzystać to na swoją korzyść. Narysuj kanał, pokazujący, gdzie jest zatłoczenie, i ustaw porządek wejściowy na przerwie tego kanału, tak jak to: Kiedy dawki cenowe ostatecznie uwolnią się od tego przeciążenia, prawdopodobnie przejdą do następnego punktu obrotu i możesz bądź gotowy, aby złapać ten ruch. Część trzecia nadchodzi w przyszłym tygodniu Nie zapominaj, że w zeszłym tygodniu opuściłeś punkt kalkulacyjny z punktami obrotu, w moim pierwszym wpisie punktu przestawnego, możesz go znaleźć tutaj. Aby cieszyć się większą zawartością i szybciej robić to, postępuj Follow TradersBulletin christine leonard mówi Mark I naprawdę doceniam twoje jasne nauczanie na temat dobrych podstawowych zasad, po zainwestowaniu w tak wiele różnych 8216systems8217 próbujących znaleźć jedną lub dwie, które dobrze pasują do ME Twój system SFT zawsze Byłem w stanie zaufać, chociaż niedawne wstrząsy na rynkach sprawiły, że trudno jest wiedzieć, czy powinien on być 8216stable8217 czy 8216volatile.8217 Posiadanie bardzo małego banku sprawia, że ​​jestem nerwowym handlarzem, który jest oczywiście zgubny, kiedy się zanurzasz, często brakuje dużych ruchów. Prawie zrezygnowałem z walki 100 razy, ale coś mnie tam trzyma i wiem, że zawsze jestem w stanie zmienić moje wyniki na 8216up.8217 Z tobą, być może, to jest ta chwila. Cześć, Christine, cieszę się, że cieszycie się podróżą. Rok 2017 rzucił na nas bardzo trudne warunki handlowe. Mam nadzieję, że znalezienie punktów obrotu jest przydatnym narzędziem w codziennym handlu. Na innym halsie I8217m obecnie używa naprawdę ekscytującego systemu na Dow Jones, który moim zdaniem może być na twojej ulicy. Więcej szczegółów wkrótce. Szczęśliwy znak handlowy Pozostaw odpowiedź Anuluj odpowiedź

No comments:

Post a Comment